Ana içeriğe atla

Gharp İncelemesi

6 Saat "Unity'de Oyun Nasıl Yapılır?" videosu izledikten sonra herkesin yapabileceği düzeyde bir oyun. Ancak bir yerden başlamak gerek değil mi? Bu incelememde eksiklerini yazacağım artısını göremedim.
  • Gideceğimiz görev noktalarının ne kadar uzakta olduğu yazmıyor. Bu tür özel noktaların ne kadar uzakta olduğunu görmemiz güzel olacaktır.
  • Tüm düşmanlar aynı.
  • Düşmanların sizi fark etme mekaniği çok kötü. Yada böyle bir mekanik de olmayabilir. Düşmanlar sadece yakınlığa bağlı olarak sizi fark ediyor. Havaya ateş açmanız veya onların 1 metre önüne ateş açmanız hiçbir şeyi etkilemiyor.
  • Yerimizde dururken koşma butonuna basarsak dayanıklılık (stamina) kaybediyoruz.
  • Silahların geri tepmesi tamamen dengesiz.
  • Açılır panelde bir silahın görünüşü ile simgesi farklı. (sanırım)
  • Geri geri koşma var. Şuana kadar gördüğüm tüm oyunlarda geri geri koşma olmadı bunun nedeni gerçekçi değil. Çoğu insan geri geri yürümeyi bile sevmez.
  • Optimizasyon diye bir şey yok. Kasıyor ve donuyor.
  • Canımız barda bittiğinde oyun donuyor.
  • Tüm hareketleri kilitleyen ve sonsuz can veren bir hata mevcut.
  • Harita çok küçük.
  • Düşmanlar öldüğünde yerde bozuk gözüküyor.
  • Düşmanların ölme animasyonu hepsinde aynı ve komik.
  • Tuş ayarı yok. Aslında bir çok ayar yok.
  • Oyun sonunda menü açıldığında silahı hala kullanabiliyoruz.
  • Silahların mermileri gözükmüyor.
  • Haritada görünmez bariyerler mevcut bunların içinden geçebiliyoruz ancak silahın mermisi geçmiyor.
  • Çok kısa. Maksimum 15 dakika.
  • Bazı düşmanları vurduğumuzda ölmüş gibi yere düşüyorlar ancak hala bize vurmaya devam ediyor ve hasar almıyorlar.
  • Düşmanları tetikledikten sonra herhangi bir aksiyon yok. Biraz geriye gidince hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorlar.
  • Oyun boyunca sadece iki silahımız var. Düşmanlardan silah almak yada etraftan bulmak olsa iyi olabilirdi.
  • Mermi toplama yok sanırım. Mermim hiç bitmedi oyun sonuna kadar.
  • Oyunda yakın dövüş sanırım yok. Yani tuşları gösteren yada öğreten hiçbir şey yok bu yüzden rastgele basarak öğreniyorsunuz.
  • Haritanın sonuna düşmemizi veya gitmemizi engelleyen bir bariyer yok. Düştükten sonra baya beklememe rağmen ölmedim veya bir yere ışınlanmadım.
  • Oyun içinde menü yok. Oyundan çıkmak için alt + f4 kullanılıyor.
  • Bazı yapıların içinden geçiliyor.
  • Düşman üssündeki mankenler ateş ediline parçalanıyor. Sanırım bu oyunda beni şaşırtan tek şey bu oldu. Ancak bu oyunu benim için bir tık bile yükseltmiyor zaten hepsi hazır.
Bu oyunu yapan arkadaş bunu okuyorsa sakın alınmasın, dost acı söyler. Bir yerlerden başlamak gerek. Bu oyunu burada yayınlamak bile Steam arayüzüne alışmak açışından iyi olmuştur eminim. Bu yazımda oyunun eksikliklerini elimden geldiğinde yazdım. Oyun hakkındaki daha fazla bilgiyi hazırlamış olduğum rehberde ve paylaştığım ekran görüntülerinde bulabilirsiniz. İyi çalışmalar. İncelemenin Steam hali için tıklayın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

İstanbul Büyük Şehir Belediyesi'nin Zırva "Hayvan Dostu Şehir Hatları" Politikası

Hayvan Dostu Şehir Hatları Politikası. Bu şuana kadar duyduğum en saçma cümle olabilir. Bundan şunu anlıyoruz. İlk öncelikle burada ki "Hayvan Dostu" kelimesi büyük bir kandırmacadır. Burada kuşları veya balıkları ima etmiyorlar. Hayvan dostu diye arkalarına sığındıkları şey "Başıboş köpek". Çünkü zaten hali hazırda İBB'ye bağlı vapur, otobüs ve diğer ulaşım araçlarında sahipli kedi ve köpek serbest. İstanbul Büyük Şehir Belediyesinin, Ekrem İmamoğlu'nun başıboş köpek sorununu çözmeye niyeti yok. Çözmeye niyetleri olmadığı gibi, bunu normalleştiriyorlar. Bu büyük ahlaksızlıktır. Başıboş Köpek Şehir Hatları aynı zamanda Başıboş Köpek Şehri demektir. Çünkü deniz ulaşımında başıboş köpek dostu olacaksanız, şehirde de olmak zorundasınız. Bu köpekler orada sahipli değil, kafasına göre iskeleye gelip çıkıyor. Başıboş köpek dostu şehir mümkün değildir. Ha şöyle mümkündür. O şehirde insan yaşamaz. O şekilde yapabilirler. Otomobil kullanmayı yasaklamaya başlayarak bi...

Astroneer Güncelleme / Otomasyon Güncellemesi Yayında

Otomasyon Güncellemesine Hoşgeldiniz! Bu içerik güncellemesi, uzay üslerinizin ve teknolojinizin her bölümünü otomatikleştirmek için özel mantık kullanmak için inanılmaz miktarda seçenek sunmak için mevcut oyunla sorunsuz çalışan tam bir araç dizisi içerir! Bu güncelleme ayrıca modüllerde tonlarca yaşam kalitesi değişikliği, katalogda bir denge ve organizasyon kartı, ödüllü yeni bir oyun içi etkinlik ve Exo Outfitters'ın piyasaya sürülmesini içeriyor! Güncellemeler Otomasyon Eşyaları artık oyunda. Maden kaynaklarının toplanmasından en gelişmiş kompozitlerin üretimine kadar işçiliği sisteminin her adımını otomatikleştirin. Otomatik Çıkarıcı: Otomatik Çıkarıcılar, araziyi deforme etmeden ve çok daha yüksek bir verimle kaynakları otomatik olarak toplamak için kullanılabilir. Birini kaynak düğümüne yerleştirin ve arazi aracıyla elle toplamaya kıyasla aynı miktarda ham kaynaktan 15 kat daha fazla kaynak toplar. Baskı: Büyük Yazıcı Kaynak Maliyeti: 2 Çelik, 1 Tungsten Karb...

Clash Of Clans Başkent Güncellemesi

Clash Of Clans'a yeni bir güncelleme geldi. Bu güncelleme ile yedi farklı köy eklendi. Bu köylere başkent deniyor ve tüm klan üyelerine ortak. Yani klanın kendi köyü. Bu köylere tüm klan üyeleri katkıda bulunabiliyor. Köy düzenini şuanda sadece rütbesi yüksek üyeler değiştirebiliyor. Yedi farklı araziye sahip bu başkentlerin ismi şöyle: Başkent Zirvesi Barbar Kampı Büyücü Vadisi Golem Ocağı Balon Lagünü İnşaatçının Atölyesi Ejderha Kayalıkları Başkentlerde nasıl bina yükseltiliyor? Başkentlerde bina geliştirmek için ihtiyacınız olan şey sadece başkent altını. Başkentlerde mağaza yok. Yani bir şeyler açmak için hurdaya dönmüş makineleri tamir ediyorsunuz. Geliştirme ise önceki köylerde olduğu gibi makinenin üzerinde açılan menüden yapılıyor. Belediye binasını yükselterek daha fazla makineyi tamir edebiliyorsunuz. Belediye binanınız seviyesi makinelerin maksimum seviyesini ve tamir edebileceğiniz makineleri etkiliyor Başkentlerde bina geliştirmek zor mu? Küçük klanlar için oldukça ...